Sabinine najljubše knjige leta 2018


Za zaključek leta vam predstavljam knjige, ki so mi še posebej ostale v spominu. Naj bo novo leto 2019 bralno! Srečno! 


1. Andre Aciman: Pokliči me po svojem imenu
Prebrala sem knjigo in si ogledala film. Presenetljivo me je film, posnet po odlični knjigi, navdušil. Zgodba o odraščanju in prvi ljubezni je naravnost presunljiva in ganljiva.

2. Margaret Atwood: Deklina zgodba
Serije nisem gledala, me je pa knjiga povsem čustveno sesula. Definitivno je aktualna še dandanes.

3. Harper Lee: Če ubiješ oponašalca
To klasiko sem si želela prebrati nekaj časa in vesela sem, da sem jo. Res jo priporočam!

4. Sarah J. Maas: fantazijska serija »Stekleni prestol«
Enostavno me je že prva zgodba tako pritegnila, da sem potem začela brati ostale dele kar v angleščini. Bila sem preveč nestrpna, da bi čakala na prevod. Sedaj sem že pri šestem delu, ki me čaka za začetek novega leta. Tudi zbirko petih novel v knjigi "The Assassin`s Blade" si velja prebrati, če znate angleško, saj v seriji pogosto naletimo na like, ki se pojavijo v zgoraj omenjenih novelah.

5. Cassandra Clare: Queen of Air and Darkness (tretji del trilogije The Dark Artifices)
Obožujem to pisateljico in žal mi je, ker se pri nas ne prevaja več, ker so njene fantazijske knjige o svetu »Lovcev senc« (Shadowhunters) res nekaj izjemnega.

6. Leigh Bardugo: fantazijska trilogija »Grishaverse series«
Za vse ljubitelje fantazije! Če pa niste vešči angleščine, imam lepo novico za vse vas: pri Mladinski knjigi za naslednje leto namreč pripravljajo prevod avtoričine druge serije v dveh delih »Six of Crows« in »Crooked Kingdom,« ki sta prav tako izvrstni. J

7. Fredrik Backman: Mi smo medvedi!
Zgodba, ob kateri se začneš spraševati, kaj bi bil pripravljen storiti za svojega otroka, da bi ga zaščitil. Pretresljivo!

8.  C. S. Pacat: fantazijska serija »Captive prince«
Odkar berem v angleščini, sem odkrila ogromno knjig, predvsem veliko fantazijskih, ki so pri nas na žalost bolj zapostavljene. »Captive prince« je ena izmed takih serij, ki izstopajo. V ospredju so LGBTQ liki, da ne omenjam zgodbe, ki je presenetljivo drzna in sveža.

9.  Mark T. Sullivan: Pod škrlatnim nebom
Navdihujoči zgodovinski roman, ki je nastal po resnični zgodbi s primesmi fikcije. Če vam je pri srcu zgodovina, vam priporočam tudi »Dekleta španskega bezga« od Marthe Hall Kelly.

10. Helen Hoang: Kvocient poljuba
Lestvico zaključujem z lahkotno in zelo simpatično moderno romanco, ki je ravno prav seksi, romantična, duhovita in mestoma tudi ganljiva. Kaj se zgodi, ko se srečata plačani damski spremljevalec (žigolo) in izredno inteligentna avtistka?  Lahko razum preglasi srce?

Priporočam pa tudi naslednje bralne poslastice (v slovenščini in angleščini):
-         Votlo mesto (Ransom Riggs), fantazija
-         Kulti (Mariana Zapata), angleška moderna romanca
-         Otroci krvi in kosti (Tomi Adeyemi), fantazija
-         Eleanor Oliphant je povsem v redu (Gail Honeyman), ženska fikcija
-         Neskončen stolp želv (John Green), mladinski roman
-         Katarina, pav in jezuit (Drago Jančar), slovenski zgodovinski roman
-         The Cruel Prince (Holly Black), angleški fantazijski roman
-         Sonce in njeno cvetje (Rupi Kaur), poezija
-         Otrok 44 (Tom Rob Smith), kriminalka
-         Samo še spomin (Lea Jerančič), moderna romanca
-         Robbie Williams: Odkrito (Chris Heath), biografija


Katere knjige pa so na vas pustile največji pečat? Zaupajte mi pod komentarje. 
Se vidimo/beremo v naslednjem letu.

Srečno in zdravo 2019!

Sabina


P. S. Že vnaprej se vam zahvaljujem za čas, ki ste si ga vzeli za branje in če vam je moj blog všeč, je spodaj še link, na katerega lahko donirate kakšen evro ali dva. 

https://paypal.me/sabininobranje


                                                        Slika je vzeta s Pinteresta. 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Citati o knjigah in branju

DARILA ZA LJUBITELJE KNJIG