Sabinine najljubše knjige leta 2018
Za
zaključek leta vam predstavljam knjige, ki so mi še posebej ostale v spominu.
Naj bo novo leto 2019 bralno! Srečno!
1. Andre
Aciman: Pokliči me po svojem imenu
Prebrala sem knjigo in si ogledala film. Presenetljivo
me je film, posnet po odlični knjigi, navdušil. Zgodba o odraščanju in prvi ljubezni je
naravnost presunljiva in ganljiva.
2.
Margaret Atwood: Deklina zgodba
Serije nisem gledala, me je pa knjiga povsem čustveno sesula. Definitivno je aktualna še dandanes.
3. Harper Lee:
Če ubiješ oponašalca
To klasiko sem si želela prebrati nekaj časa in
vesela sem, da sem jo. Res jo priporočam!
4.
Sarah J. Maas: fantazijska serija »Stekleni prestol«
Enostavno me je že prva zgodba tako pritegnila, da
sem potem začela brati ostale dele kar v angleščini. Bila sem preveč nestrpna,
da bi čakala na prevod. Sedaj sem že pri šestem delu, ki me
čaka za začetek novega leta. Tudi zbirko petih novel v knjigi "The Assassin`s Blade" si
velja prebrati, če znate angleško, saj v seriji pogosto naletimo na like, ki se
pojavijo v zgoraj omenjenih novelah.
5.
Cassandra Clare: Queen of Air and Darkness (tretji del trilogije The Dark
Artifices)
Obožujem to pisateljico in žal mi je, ker se pri nas
ne prevaja več, ker so njene fantazijske knjige o svetu »Lovcev senc« (Shadowhunters) res nekaj izjemnega.
6.
Leigh Bardugo: fantazijska trilogija »Grishaverse series«
Za vse ljubitelje fantazije! Če pa niste vešči angleščine,
imam lepo novico za vse vas: pri Mladinski knjigi za naslednje leto namreč pripravljajo
prevod avtoričine druge serije v dveh delih »Six
of Crows« in »Crooked Kingdom,« ki
sta prav tako izvrstni. J
7.
Fredrik Backman: Mi smo medvedi!
Zgodba, ob kateri se začneš spraševati, kaj bi bil
pripravljen storiti za svojega otroka, da bi ga zaščitil. Pretresljivo!
8. C. S. Pacat: fantazijska serija »Captive
prince«
Odkar berem v angleščini, sem odkrila ogromno knjig,
predvsem veliko fantazijskih, ki so pri nas na žalost bolj zapostavljene. »Captive prince« je ena izmed takih
serij, ki izstopajo. V ospredju so LGBTQ liki, da ne omenjam zgodbe, ki je
presenetljivo drzna in sveža.
9. Mark T. Sullivan: Pod škrlatnim nebom
Navdihujoči zgodovinski roman, ki je nastal po
resnični zgodbi s primesmi fikcije. Če vam je pri srcu zgodovina, vam
priporočam tudi »Dekleta španskega bezga«
od Marthe Hall Kelly.
10.
Helen Hoang: Kvocient poljuba
Lestvico zaključujem z lahkotno in zelo simpatično
moderno romanco, ki je ravno prav seksi, romantična, duhovita in mestoma tudi
ganljiva. Kaj se zgodi, ko se srečata plačani damski spremljevalec (žigolo) in
izredno inteligentna avtistka? Lahko razum
preglasi srce?
Priporočam pa tudi naslednje bralne poslastice (v
slovenščini in angleščini):
-
Votlo
mesto (Ransom Riggs), fantazija
-
Kulti
(Mariana Zapata), angleška moderna romanca
-
Otroci
krvi in kosti (Tomi Adeyemi), fantazija
-
Eleanor
Oliphant je povsem v redu (Gail Honeyman), ženska fikcija
-
Neskončen
stolp želv (John Green), mladinski roman
-
Katarina,
pav in jezuit (Drago Jančar), slovenski zgodovinski
roman
-
The
Cruel Prince (Holly Black), angleški fantazijski
roman
-
Sonce
in njeno cvetje (Rupi Kaur), poezija
-
Otrok
44 (Tom
Rob Smith), kriminalka
-
Samo
še spomin (Lea Jerančič), moderna romanca
-
Robbie Williams: Odkrito (Chris Heath), biografija
Katere knjige pa so na
vas pustile največji pečat? Zaupajte mi pod komentarje.
Se vidimo/beremo v
naslednjem letu.
Srečno in zdravo 2019!
Sabina
P. S. Že vnaprej se vam zahvaljujem za čas, ki ste si ga vzeli za branje in če vam je moj blog všeč, je spodaj še link, na katerega lahko donirate kakšen evro ali dva.
Komentarji
Objavite komentar