5 NAJBOLJ NADLEŽNIH VPRAŠANJ, KI JIH DOBIVAM KOT BRALKA


Pozdravljeni!

Vsak strasten bralec/strastna bralka se je zagotovo že večkrat srečal oziroma srečala z nadležnimi vprašanji, ki jih postavljajo ljudje, ki ne berejo knjig ali pa se jih lotijo le priložnostno. Tukaj sem zbrala tipičnih 5 vprašanj, ki sem jih ponavadi deležna. 


1. "Zakaj sploh bereš? To je tako dolgočasnooooo. Ne bi raje gledala serij ali filmov?" 

- Klasično vprašanje, ki me zmeraj pogreje. In naj razjasnim enkrat za vselej. 

Ne, ne gledam televizije. Če jo že prižgem, kar se zgodi le redko, najraje gledam dokumentarce o zgodovini in naravi. Ne poznam veliko serij, ki se trenutno predvajajo in pogosto se srečujem z vprašanji tipa "Ali si gledala Game Of Thrones (poljubno izbran naslov)?" Kaj, a res nisi nikoli gledala? Kje pa živiš? Ne veš, kaj zamujaš,"  so stalnica. Tudi filmov ne gledam veliko.  

Knjige so zame pravo nasprotje od dolgčasa. Knjige berem zato, ker se ob njih sprostim,  pozabim na stres, moja domišljija postane bolj živa in tudi besedni zaklad postaja bogatejši. Ob branju začnem razmišljati bolj poglobljeno in odprto. Pri branju se izboljšujejo koncentracija, spomin, razgledanost in pisne veščine. Še kaj? Imam drugačna zanimanja kot ti, je to slabo? 





2.  "Kako imaš lahko sploh toliko prostega časa za branje?"

- Uh. To je tako, kot bi jaz tebe vprašala, od kod imaš čas npr. za igranje nogometa ali video igric, gledanje filmov/serij ali vrtnarjenje. Kaj bi mi odgovoril/odgovorila?  Jaz lahko zase rečem, da kot bralka z veseljem žrtvujem določene dejavnosti v prid branju, kot so recimo dodatna urica spanja, gledanje TV in žuriranje. Kar pomisli, kaj vse žrtvuješ za svoj najljubši hobi. Mene branje osrečuje, pa četudi preberem le nekaj strani ali pa celo knjigo na dan. Ne mislite pa, da ves dan sedim in samo berem, resničnost ni tako prijetna. 



3. "Ali nisi prestara za branje Harryja Potterja?" 

- Ne, nisem. Nobeden ni prestar za Harryja in pika. Harry Potter je zakon. Odrasla sem skupaj s knjigami in filmi (ja, ja, knjige so mnogo boljše) in še vedno čakam na tisto presneto pismo. Le kje so ga založili? 



4.  " Saj je samo knjiga, kaj se razburjaš? Pomiri se."

- Ne, ne bom se pomirila. Ko si čustveno povsem vpet v zgodbo, je doživljanje intenzivno ravno tako kot v resničnem življenju. Na primer branje zgodb o vojni ali izgubi ali nasilju je pravi preizkus za našo čustveno empatijo, saj te dogajanje pretrese. 


5. "Katera je tvoja najljubša knjiga?"

-Ne, ne in še enkrat ne. Nimam samo ene in enostavno ne morem izbirati med mojimi najljubšimi knjigami. Lahko pa ti naštejem cel seznam, ampak ali si pripravljen na ta pogovor? Zna trajati. 



Katera vprašanja pa vas najbolj jezijo kot ljubitelja knjig? :) 




Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Citati o knjigah in branju

DARILA ZA LJUBITELJE KNJIG

Sabinine najljubše knjige leta 2018