KNJIŽNI PREGLED LETA 2017
Konec leta se nevzdržno približuje in
do polnoči je le še nekaj ur, medtem pa si jaz razbijam glavo, kaj
naj napišem v svojem zadnjem blogu za iztekajoče leto.
Študirala sem in študirala, nato pa
mi je kliknilo. Spomnila sem se na različne preglede leta, ki jih
zasledimo v takšni ali drugačni obliki v različnih medijih in
odločila sem se, da vam bom predstavila svoja najljubša branja
skozi celotno leto 2017 v slovenskem in angleškem jeziku. Pri tem
nisem upoštevala večkratnih branj (to so knjige, ki sem jih
predtem že brala in jih bom omenila posebej).
JANUAR
1. Colleen Hoover: Ugly Love
2. Madeline Miller: The Song Of
Achilles
3. Colleen Hoover: Maybe Someday
4. Penelope Douglas: Punk 57
FEBRUAR
1. Veronica Roth: Vreži znamenje
2. Els Beerten: Vsi si želimo nebes
3. Max Monroe: Tapping The Billionaire
4. William Shakespeare: Hamlet
MAREC
1. Tess Gerritsen: Še enkrat umri
2. Suzanne Enoch: Greh in rahločutnost
3. Colleen Hoover: November 9
4. Kasie West: The Fill-In Boyfriend
APRIL
1. S. Jae Jones: Wintersong
2. Rupi Kaur: Milk and Honey
3. Stephanie Garber: Caraval
4. Erin Morgenstern: Nočni cirkus
MAJ
1. Sarah J. Maas: A Court of Thorns and Roses
2. Penelope Ward: Neighbor Dearest
3. Sabrina Jeffries: Varuj se Škotovega maščevanja
4. Monica McCarty: Levjesrčni plenilec
JUNIJ
1. Sarah J. Maas: A Court of Mist and
Fury
2. M. L. Stedman: Luč sredi morja
3. Erika Johansen: Usoda kraljevine
Tearling
4. Curtis Sittenfeld: Za oženit
JULIJ
1. Cassandra Clare: Lord of Shadows
2. Sarah J. Maas: A Court of Wings and
Ruin
3. Joel Dicker: Knjiga o Baltimorskih
4. Nicola Yoon: Everything, Everything
AVGUST
1. Jill Santopolo: Izgubljena luč
2. Huntley Fitzpatrick: My Life Next
Door
3. Katherine Allred: Ambrovec
4. Maya Banks: Najljubši sovražnik
SEPTEMBER
1. Naomi Novik: Izruvana
2. Cassandra Clare: Tales from the
Shadowhunter Academy
3. Jenna Evans Welch: Love & Gelato
4. Sally Thorne: Igra sovraštva
OKTOBER
1.Elena Ferrante: O novem priimku
2.Donna Tartt: Skrivna zgodovina
3.Elle Kennedy: The Deal
4.Erin Watt: Princesa na papirju
NOVEMBER
1.Sarah J. Maas: Stekleni prestol
2.Adam Silvera: History Is All You Left
Me
3.Helena Hunting: Ožgana krila
4. Drago Jančar: In ljubezen tudi
DECEMBER
1.Mia Sheridan: Preston`s Honor
2.Sabina Štrubelj: Siva dama
3.Erin Watt: Zlomljeni princ
4. Brittainy C. Cherry: The Air He
Breathes
Ko sem prej omenila večkratno branje
(v angleščini re-read), bi še posebej izpostavila naslednje
knjige, ki se jih nikoli ne naveličam in sem jih letos zopet vzela v
roke:
Anthony Doerr: Vsa ta nevidna svetloba
Anne Frank: Dnevnik Ane Frank
Nikolaj Lilin: Sibirska vzgoja
Patrick Ness: Sedem minut čez polnoč
Gayle Forman: Če ostanem
Gayle Forman: Kamor je šla
Drago Jančar: To noč sem jo videl
Jane Austen: Prevzetnost in pristranost
Penelope Ward: Prepovedana romanca
Lea Jerančič: Vredna ljubezni?
Lea Jerančič: Zaradi tebe
Paullina Simons: Bronasti jezdec
Susan Elizabeth Phillips: Samo zame
Knjige, ki so me razočarale in sem
pričakovala več:
- Kindred Spirits (Rainbow Rowell)
- Pod gladino (Paula Hawkins)
- Kremplji norosti (B. A. Paris)
- Lutka iz cunj (Daniel Cole)
- Nezgrešljivi strelica (Monica McCarty)
- Hči dima in kosti (Laini Taylor)
- Julijanova zgodba (R. J. Palacio)
- Junak njenega srca (Susan Eliazbeth Phillips)
- Ujet ob njej (K. A. Tucker)
- Zvezde usode (Nora Roberts)
- Spletna punca na svoji poti (Zoe Sugg)
Slika je vzeta s Pinteresta.
SREČNO NOVO LETO 2018! :)
SREČNO NOVO LETO 2018! :)
Sabina, zelo mi je všeč raznolikost tvojih bralnih seznamov. Sicer je moj najljubši žanr res zgodovinska romanca, vendar rada vmes presekam s čim drugim :-) Vsekakor se moram lotiti Vsa ta nevidna svetloba, ker si jo že večkrat omenila :-)
OdgovoriIzbriši