SODOBNE ROMANTIČNE ZGODBE



Zadnjič sem govorila o zgodovinskih romancah, sedaj pa je čas, da pogledamo še k modernim ljubezenskim zgodbam.
Priznam, zadnji dve leti sem kar malo opustila žanr zgodovinskih romanc, ker sem odkrila svet angleških knjig in sem sodijo tudi t. i. „new adult romance novels“. Te so me povsem zasvojile. :)
Tako kot pri vseh drugih žanrih, seveda tudi tukaj najdemo polno klišejev in stereotipov, ki včasih romanco naredijo manj privlačno, včasih pa je ravno obratno. Odvisno je od tega, kako avtorica (ali avtor) razvije zgodbo v psihološkem pogledu. Sama imam rada, če ni v ospredju zgolj ali le seksualna napetost, ampak predvsem čustveni in miselni razvoj glavnih junakov.
Recimo Colleen Hoover. Njene knjige ne veljajo po naključju za svetovne uspešnice. Seveda sem bila na začetku skeptična, saj se zelo rado zgodi, da me te t. i. uspešnice razočarajo. No, Colleen me ni! Nasprotno; očarala me je s svojim posebnim občutkom za pisanje, ki še nekoliko vleče na mladinsko/študentsko življenje (njeni liki so ponavadi stari tam nekje okoli dvajset let).
Vprašanje: KATERA AVTORICA MODERNIH ROMANC VAM JE SEDLA NAJBOLJ V SRCE?

Spodaj je nekaj predlogov za branje! ;)


SODOBNE ROMANCE V ANGLEŠČINI:

  1. Stepbrother Dearest (Penelope Ward) – prevedena! Odlično branje je tudi Neighbor Dearest.
  2. Ugly Love (Colleen Hoover)
  3. Maybe Someday (Colleen Hoover)
  4. Serija Off-Campus (Elle Kennedy)
  5. Provokativna je recimo zgodba All the Ugly and Wonderful Things (Bryn Greenwood). Opomniti velja, da zgodba ni le romanca, ampak odpira marsikatera vprašanja. 
  6. Punk 57 (Penelope Douglas)
  7. Serija Billionaire Bad Boys (Max Monroe) – zelo zabavna!
  8. Rule (Jay Crownover)

SODOBNE ROMANCE V SLOVENŠČINI

  1. Archerjev glas (Mia Sheridan)
  2. Serija Stage Dive (Kylie Scott)
  3. Serija Deset kratkih vdihov (K. A. Tucker)
  4. Princesa na papirju, Zlomljeni princ (Erin Watt)
  5. Ob tebi (Jojo Moyes)
  6. Igra sovraštva (Sally Thorne)
  7. Vse knjige Samanthe Young ;)
  8. Ožgana krila (Helena Hunting)


Priporočam tudi dve slovenski avtorici: Lea Jerančič in Sabina Štrubelj imata čudovite knjige!  



                                               Slika je vzeta iz osebnega arhiva. 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Citati o knjigah in branju

DARILA ZA LJUBITELJE KNJIG

Sabinine najljubše knjige leta 2018