ZGODOVINSKI VOJNI ROMANI

Zgodovina je za marsikaterega najstnika (in tudi odraslega) nepotrebna veda.
To me žalosti, saj je zgodovina pomembna za razumevanje sedanjosti in nasploh je polna zanimivih zgodb, v katerih najdemo vse od ljubezni, izdaje, spletk, vojn, monarhij, kulture in politike. Že od konca osnovne šole me je zgodovina privlačila kot magnet in to se ni spremenilo do danes.  
Ker me še posebej zanima obdobje I. in II. svetovne vojne, sem se odločila, da vam bom predlagala nekaj knjižnih del iz tega obdobja in so meni še posebej pri srcu.

1. VSA TA NEVIDNA SVETLOBA (Anthony Doerr)
2. DEČEK V ČRTASTI PIŽAMI (John Boyne)
3. MAX (Sarah Cohen-Scali)
4. SOJENICE (Jonathan Littell)
5. HHhH (Laurent Binet)
6. KRADLJIVKA KNJIG (Markus Zusak)
7. DNEVNIK ANE FRANK  (Ana Frank)
8. TO NOČ SEM JO VIDEL (Drago Jančar)
9. MENUET ZA KITARO (Vitomil Zupan)
10. VSI SI ŽELIMO NEBES (Els Beerten)
11. POMLADNI DAN (Ciril Kosmač)
12. NEKROPOLA (Boris Pahor) – priporočam tudi ostale avtorjeve knjige!
13. SLAVČEK (Kristin Hannah)
14. SAMOSTAN (Zahar Prilepin)
15. BETWEEN SHADES OF GRAY (Ruta Sepetys) – angleški mladinski zgodovinski roman

Katero zgodovinsko delo se je vam najbolj vtisnilo v spomin? Meni se je v srce še posebej vtisnila Vsa ta nevidna svetloba. 
P. S.  Če imate še kakšen predlog, se toplo priporočam. J




                                                                    Slika je vzeta s Pinteresta. 


Komentarji

  1. Super seznam, nekaj jih moram še prebrat :-) Si mi pa dala odlične ideje tudi za hčerko, ki ima zelo rada zgodovino, sploh od srede 19. stoletja dalje. Težko bi izpostavila eno, ki si mi je najbolj vtisnila v spomin, bom pa vseeno izbrala Iglo Kena Folletta, ker sem jo izjemno rada prebirala v osnovni šoli :-) Pa Pod svobodnim soncem. V zadnjih letih pa To noč sem jo videl.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Citati o knjigah in branju

DARILA ZA LJUBITELJE KNJIG

Sabinine najljubše knjige leta 2018