Ljubezen: je res pogubna ali pač ne?


»Sla je, kadar hočeš, da človek poskrbi, da se dobro počutiš.
Ljubezen je, kadar ti hočeš, da se drugi dobro počuti.«
(L. J. Shen, Pogubna ljubezen, str. 278)

Približno mesec dni nazaj sem prebrala The Kiss Thief  od L. J. Shen in priznati moram, da je name avtorica naredila poseben vtis, tako da sem potem vse bolj nestrpno pričakovala prevod njene serije o porednih fantih »Sinners of Saint«, ki ga je obljubila založba Učila. Pa sem ga le dočakala!
Rahlo nervozno, predvsem pa nestrpno, sem prijela še sveže tiskano žepnico v roke in še preden sem se zavedala, me je že zgodba posrkala vase. Bila je divja in hitra vožnja!

Kratek povzetek zgodbe bi se glasil nekako takole:
Svojeglav, precej trmast in na videz precej plehek Vicious ima vse, kar si želi. Lepe punce ima na dosegu roke, na svoji šoli vzbuja strah in spoštovanje, njegovo bogastvo žeje nevoščljivost. Kmalu se izkaže, da si njegovo srce želi nečesa bolj nedosegljivega.
Emilia prihaja iz nižjega sloja, je iskreno in pošteno dekle, ki za razliko od drugih na Viciousa ne želi napraviti vtisa, a ji to nehote uspe. Zaradi njega plača bolečo ceno, a tudi desetletna razdalja med njima ne zmanjša njune medsebojne privlačnosti.
Pravijo, da obstaja med ljubeznijo in sovraštvom tanka črta.
Pravijo, da je ljubezen pogubna.
Pozabljajo pa, da je pogubno tudi zanikanje ljubezni.
Kaj je bolj pogubno in kaj ni, presodite same, drage bralke.

Moja ocena:  
Priznam, jaz sem uživala prav v vsaki strani med napetimi in odsekanimi dialogi glavnih junakov, v katerih so se zelo jasno čutile vroče iskre poželenja in čeprav mi je Vicious »kravžljal« živce s svojim arogantnim obnašanjem, sem zgodbo prebrala skorajda v enem samem dihu. Pogubna ljubezen je več kot le pogubna, saj te popolnoma zasvoji.In točno taka je tudi ta knjiga. Mene je čisto osvojila. J
Vroče, strastno, drzno, čutno  in …. pogubno branje!
Si upate? 

                                                        Slika: iz mojega osebnega arhiva. 

Komentarji

Objavite komentar

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Citati o knjigah in branju

DARILA ZA LJUBITELJE KNJIG

Sabinine najljubše knjige leta 2018